planking

21 januari 2012 - Prachuap Khiri Khan, Thailand

Jeetje wat een korte nacht :( Alles was perfect met dit hotelletje, maar helaas het matras was als een plank... Gelukkig kunnen we onze inmiddels standaard, kamerruil doen, we hebben de matras al gevoeld, heerlijk zacht :) Dat wordt lekker slapen vannacht (waarschijnlijk vanmiddag al...)!

We zitten nu te wachten op ons ontbijtje en over een half uur ofzo krijgen we 2 fietsjes, dus kunnen we wat gemakkelijker en sneller de boel verkennen. Zouden we ook al die treden er straks mee op en af kunnen ;)

Oh en Tanja, we houden gewoon in Nederland ook de blog bij, willen natuurlijk niet dat je in een zwart gat valt!

1. Andre:
    22 januari 2012
    Hoi Fried en Mattie,

Ik heb net mijn lunch op, maar als ik jullie Thaise lunch zie, ziet er dat toch veel smaakvoller uit dan wat ik hier at.

Nog een weekje volgens mij, dan zit jullie geweldige reis erop... dat zal pijn doen!!!
    Jullie vallen met je neus in de (koude) boter, want als ik de weersvoorspellers moet geloven wordt het koud vanaf komende week... brrrrrr.

Ik wens jullie nog veel plezier daar de laatste dagen en alvast een goede terugreis toegewenst.