Toch weer Hua Hin

22 januari 2012 - Hua Hin, Thailand

Gisteren getracht er een stranddag van te maken, maar PKK heeft gewoon geen leuk strand... Aan de rechterkant zit een legerbasis, je kunt daar wel naar het strand, maar dan moet je je paspoort inleveren en krijg je terug als je 'm weer verlaat. Daarbij leek er niet veel te gebeuren daar. Dus zijn we met fietsjes de gehele andere kant afgereden. Gewoon helemaal niemand! Maar ook geen fijn strand, dus zolang rondgereden totdat we last vd warmte kregen...

Tijdens de strand toer waren we bij de berg met de tempel gereden en her en der wat apen tegengekomen, maar bij de ingang waren er veel, niet echt uitnodigend! Hebben ook besloten om de foto's vanaf beneden te nemen en niet langs die apen te aan. In de namiddag zijn we voor de verandering naar de nightmarket gegaan ;). De plaats zelf is niet echt gericht op (buitenlandse) toeristen, het meeste staat in het Thais. Verder is het geen plek om lang te blijven.

Na een nacht beter gelegen te hebben op de zachtere matrassen, hebben we vanochtend besloten om niet naar Cha-am, maar weer naar Hua Hin met de trein te gaan. Deze keer maar half uur vertraging....

Een bijzonder guesthouse op palen, aan zee gevonden. Mocht het weer niet mee zitten, dan is er altijd wat te doen en ook de stad kennen we nog niet goed, zaten de vorige keer er zo'n eind vanaf. Kamer is klein maar prima, wel gehorig, dus kijken hoe dat vanacht gaat met onze nachtrust ;)

Heerlijk gegeten in een restaurant aan zee en daarna een lekkere strandmiddag gehad. Wel het tegenovergestelde van Prachuap, hutje mutje op de meeste stukken. Maar het is dan ook zondag, morgen vast wat rustiger. We hebben ons ook weer laten masseren, na zo'n reisdag wel goed plan!

Nou duimen dat het morgen ook nog zonnetje is. Overmorgen gaan we (waarschijnlijk) met bus naar Bangkok en de dag daarop vliegen we 's nachts alweer naar huis!

Weltersten! Ik heb de oordopjes al vast klaar liggen.....