Bangkok Airport

25 januari 2012 - Bangkok International Airport, Thailand

Nou dat was het dan, zitten @luchthaven Bangkok. Nog een uur en mogen we in het vliegtuig.

2en halve maand zit er gewoon alweer op! Maar wat een super leuke tijd en ervaring. Nou Andre ik snap niet wat je nog in Nederland doet ;)

Zal wel gek zijn om in de kou te zitten, heb net de laatste Thaise bahts opgemaakt en de euro's weer in de beurs, haha wat hebben we toch grappig kleine briefjes vergeleken met de baht!

Kath en Alwin harstikke bedankt voor jullie gastvrijheid en natuurlijk gezelligheid!

Ik zeg vast, tot volgend jaar (in Thailand dan he)

En alle trouwe bloggers; bedankt voor jullie leuke reacties!

Tot ziens in Nederland!

1. tanja:
    26 januari 2012
    Het is stil aan de overkant...... Lieve Mat & Fried echt heel leuk dat we mochten meegenieten van wat jullie daar allemaal hebben meegemaakt.. Ik zal de verhalen missen.. Ik hoop jullie dan ook snel weer te zien om het live verslag te horen! Als het goed is landen jullie elk ogenblik, hoop dat jullie een goede reis hebben gehad ZONDER vertraging ;)
  2. Hanneke Verleg:
    30 januari 2012
    Lieve Mattie en Fried. DIT PAKKEN ZE JULLIE NIET MEER AF. Fijn dat jullie hebben genoten en persoonlijk zal ik jullie updates ook zeer missen. Het was toch altijd een zonnetje tijdens het werk.
    Tot snel ziens en Groetjes Hanneke
  3. Andre:
    31 januari 2012
    Beste Fried en Mattie, ik ben echt ontzettend blij voor jullie dat jullie genoten hebben daar in Thailand.

Je ziet... de warmte went ook, al duurde het 'n paar weken. Ik denk dat de kou hier nu veel meer pijn doet... bij mij in ieder geval wel en ik ben alweer 3 weken thuis.

Ik heb genoten van jullie reisverslag en ben nu al benieuwd waar jullie volgende (lange) reis naartoe gaat.

We bellen binnenkort Fried, kunnen we weer gezellig bijkletsen.

Groet,

André