Hua Hin

17 januari 2012 - Hua Hin, Thailand

Zo, gisteren aangekomen te Hua Hin, na weer een bijzondere busreis. We zouden nl eigenlijk bij een standaard 'bushalte' afgezet worden, maar de chauffeur wist waar ons hotel zat dus zou ons daar wel afzetten... niet dus, ergens in de middle of nowhere, maar Uiteindelijk weer terug gereden (wel naar Hua Hin) en ons toch redelijk in de buurt afgezet, tja nog wel een taxi nodig naar hotel, dus....

Hotel was een tegenvaller, leek ook totaal niet op de foto's.... oud en muffig. Wel zwembad! Kregen eerst een lekker doorgerookte kamer, maar ruilen geen probleem. Ruime badkamer en werkende airco en koelkastje, dus toch nog wat pluspuntjes ;)

Flink stukje lopen naar centrum. En wie kwamen we tegen bij het grote winkelcentrum; de eigenaresse van Bibet! haha wat grappig om iemand uit Deventer inHua Hin tegen te komen!

Is de wereld toch maar klein ;)

Vandaag een heerlijke stranddag gehad, al was het vooral wandelen, ik wilde nl naar de Staande Budda op berg bij het vakantieverblijf vd koning. Ik denk zo'n 8 km wandelen heen (en dus ook weer terg), dus Veronique wij hebben het grote rondje er wel opzitten!

Nu lekker aan de coffee Latte met free wifi ;)

Nog hieperdepiep voor Sander, die vandaag jarig is, hier heb je in iedergeval een mooie zonnige dag!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janneke:
    Hoihoi!
    Hoe lang blijven jullie daar? Mijn vriendin uit Bangkok heeft ook een huis in Hua Hin :-) Mooi daar!? Geniet nog lekker daar!
    Het wordt hier nu erg koud... Tot snel.
    Liefs
  2. Janneke:
    17 januari 2012
    Ik lees net in jullie vorige bericht wat jullie plannen nog zijn.
    Veel plezier?
  3. Cindy:
    hey Mat en Fried,
    Nog een paar weekjes en dan komen jullie weer 'gezellig' naar Deventer! Wat hebben jullie een prachtige tijd gehad in Thailand. Of jullie straks kunnen wennen aan de kou, de drukte, de hollandse pot....
    Wat grappig dat jullie iemand uit Deventer zijn tegengekomen. Het verbaast mij ook iedere keer weer hoe klein de wereld dan is.

Wij zien er naar uit jullie weer gauw te zien en om samen een lekker wijntje (afkicken van de cocktails) te drinken :-).
    En Mat.. ik blijf gewoon bij Studioperfect hoor!! Kunnen we gezellig saampjes blijven yoga'en :-).

Veel plezier die laatste dagen!!!
    xx Cin
  4. Andre:
    Heyy Mattie en Fried,

Jeetje, ik denk dat ik al 2 uur bezig ben om jullie blog door te nemen van de laatste weken in Thailand.
    Zoals je weet waren wij ook enkele weken weg uit het koude kikkerlandje Nederland.

Te gek zeg wat jullie allemaal zien en meemaken en die warmte iedere dag... heerlijk... ik snak er nu alweer naar haha.

Geniet de laatste week nog volop van jullie verblijf in het prachtige Thailand en we spreken snel weer na jullie reis.

Groet,
    André
  5. margriet:
    18 januari 2012
    nou, hier is het toevallig ook zonnig weer....
  6. Veronique:
    18 januari 2012
    Heel apart hoor, terwijl ik de verwarming nog een graadje omhoog schroef, kijkend naar jullie strandfoto's :-/